Štand sam projektovala prema postojećim sajamskim elementima čije štampane dimenzije mi je prosledio organizator sajma.

Štand je zakupljen na 9m2 i trebalo je organizovati postojeće elemente na tom prostoru, pa sam skladno tome izabrala da štand sadrži 3 tipska pulta i jednu ustakljenu policu.

Budući da je u pitanju profesionalna kozmetika, želela sam da štand izgleda elegantno, pa sam izbegavala brendiranje svih površina. U zadnjim danima pred sajam su nam javili da su izmenjeni tipski elementi pa štampana površina police je znatno niža u odnosu na visinu pulta, tako da konačan izgled nije bio po planu.

Za one koji kao ja, imaju iskustva sa brendiranjem i dizajnom na sajmovima, haotične izmene u poslednjem trenutku nisu iznenađenje, pa iako štand na kraju nije izgledao kako sam ga osmislila, brend Esthemax je imao uspešnu prvu izlagačku aktivnost na beogradskom sajmu kozmetike.

Tipski pultovi na sajmu su prethodnih godina bili iste visine kao i staklena polica, pa sam donji deo police i pultova osmislila kao vizuelnu celinu. Budući da su ove godine u poslednjem trenutku pultovi izmenjeni pa su imali nogare koji su bili viši, taj vizuelni kontinuitet u ciklama boji je ispao nepravilan. Osim toga, i roze tepih je nekako dobio plavu boju.

Baloni su takođe bili izdvojeni, a dala sam uputstva da budu fiksirani na stojeći stub štanda.

Skica bez balona je inače urađena u Sketch up web 3d aplikaciji.

Ipak atmosferi na štandu su doprinele ljubazne i prijatne kozmetičarke i izlaganje je bilo izuzetno uspešno.

Na kraju, ja sam bila zadovoljna učinkom i štand je zaista bio zapažen.